Retro automobiliai
Ar susigundytumėte važiuoti išskirtinio stiliaus Kadilako automobiliu? Jeigu dar nežinote, iš kur gi atkeliavo šio dizaino tradicijos, leiskite jus supažindinti – tai amerikietiškojo stiliaus savitas bei įspūdingas automobilis. Lėkite su Kadilaku
CADILLAC ELDORADO BALTOS RAUDONOS IR AUKSINĖS SPALVOS nuoma
Galime pasiūlyti Jums net trijų spalvų Cadillac Eldorado modelius 1971-1976 metų. Retro automobilių nuoma Kaune būtų ekonomiškiausia kainos atžvilgiu – nebūtų pristatymo mokesčio. Už papildomą mokestį pristatyti į bet kurią Lietuvoje vietą. O Vilniečiams galime pasiūlyti Cadillac DeVille ( retro automobilių nuoma Vilnius ). Cadillac paskutinysis iš didžiųjų amerikietiškų kabrioletų. Ilgis yra apie 5,7 metro ( tai beveik metru daugiau už 7 serijos BMW ir S klasės Mercedes ). Raudonas Cadillac Eldorado su baltos odos salonu, baltas su baltos spalvos odiniu salonu bei raudonais akcentais, auksinis su baltos odos salonu. Šis retro automobilis važiuoja švelniai ir minkštai kaip limuzinas, bet yra už juos žymiai įdomesnis ir egzotiškesnis jei naudojamas fotosesijai, bet ilgesnei kelionei vienareikšmiškai siūlome rinktis S klasę. Nuotakas šukuosena, make-up tai viena iš priežaščių kodėl šventės metu ilgesnėje kelionėje negalėsite važiuoti be stogo. Automobilyje panaudota daugybė to meto pažangių techninių naujovių, kurios tik šiandien sutinkamos aukštesnės klasės automobiliuose. Švenčiant mergvakarį ar bernvakarį vienareiškmiškai sulauksite dėmesio ir važiuodami retro automobiliu galėsite mėgautis nepakartojamu laisvės, galios ir geros nuotaikos pojūčiu, bet ir prisiliesite prie istorijos, tarsi nukeliausite į visai kitą laiką ir vietą. Retro automobilių nuoma vestuvėms puikus sprendimas norintiems nuotraukų prie automobilio.
Kas yra „retro“ automobiliai?
Neaišku, ką kažkas kalba apie „retro automobilius“. Kiekvienas žmogus turi savo apibrėžimą, savo kriterijų rinkinį, savo idėjas apie tai, kas daro automobilį „retro“. Kai kurie žmonės turi labai sklandų pagrindą, naudodamiesi žodžiu „retro“, kad būtų galima kalbėti apie daugiau įdomių automobilių, kurie nebėra statomi. Kiti yra labiau patenkinti tam tikra šio žodžio prasme, kaip skaitytojas, kuris vakar parašė, kad automobilis turi būti laikomas „retro“, turi būti „po Antrojo pasaulinio karo, iki 1980 m. Techninio ar nostalginio modelio“.
Nė vienas požiūris neteisingas. Bet kaip senas ar naujas gali būti retro automobilis? Kas nusprendžia, ar automobilis pastebimas, ar kai jis artėja prie „tam tikro amžiaus“? Ar tai paliekama sutarimui? Aš trumpai išnagrinėjau keletą variantų.
Kaip senas yra „retro“ automobilių nuoma?
Vėlgi, tai priklauso nuo to, kas jūs klausiate. „retro“ yra tam tikra mokesčių klasė keliose JAV valstybėse, o Šiaurės Amerikos istoriniai automobilių klubai turi savo nustatytus kriterijus ir amžiaus apribojimus. Tačiau Jungtinėje Karalystėje yra mažiau griežtų ir griežtų taisyklių.
Artimiausias dalykas, kurį turime iki galutinės datos, šiuo metu yra 1977 m. Sausio 1 d. – iki šios dienos pastatyti automobiliai neapmokestinami automobilio akcizais. Tai yra besikeičianti data (netrukus bus 1978 m.), Tačiau ji siūlo britams kažką artėjant vyriausybės apibrėžimui „retro“.
Vis dėlto tai dar nėra labai specifinė, ir daugelis žmonių teigia, kad po 1977 m. Yra pastatyti automobiliai, kurie šiuo metu priskiriami „retro“. MG B GT, MkII Escort ir Golf GTI priklauso šiai kategorijai. Ar yra veiksmingesnis apibrėžimas?
Taigi gali kreiptis į savo Didenybės pajamų ir muitinės tarnybą dėl kažko daugiau prielaidų. Jie mato „retro“ (iš esmės) bet kokį automobilį, kurio vertė yra 15 000 ar daugiau, ir vyresni nei 15 metų. Šis kainos ir amžiaus derinys yra artimiausias, kai mes turime pageidaujamą metriką – jei penkiolikos metų automobilis vadovauja 15 000 svarų sterlingų, tai tikriausiai yra gana įdomu.
Range Rover P38
Ar tai yra retro automobilis? Priklausomai nuo būklės, tai gali būti. KREDITAS: ANDREW CROWLEY
Mes galime tai išbandyti naudojant pagrindinius matematikos duomenis ir bet kurio žurnalo galinius puslapius. Penkiolikos metų automobiliai, užregistruoti 2001 m., Apima „Renault Kangoo“ ir „Vauxhall Vectra“. Bet kadangi mes išfiltravome viską, kas mažesnė nei 15 000 svarų sterlingų, mes palikome tikriausiai svarbiausius tų metų automobilius: „Tuscans“, „Impreza P1s“ ir daugiau 911s, nei jūs galite purtyti lazdą, tada ateiti į „Ferrari 360“ ir kitas egzotikas kaip mes iki kainos.
Kas gali būti „retro“ automobilis?
Ar bet kuris iš šių reikalavimų laikomas „retros“, vis dar yra nesutarimų šaltinis. „Subaru“ ventiliatorius gali manyti, kad „P1“ yra pusiau kelių automobilis, o dažytos vilnos „Porsche“ mėgėjas turbūt turėtų atidžiai pažvelgti, kokiu konkrečiu 911 pasiūlymu buvo pasiūlyta, prieš nuspręsdama, ar tai buvo „retro“, ar ne. Tačiau teisinga pasakyti, kad šie automobiliai šiuo metu yra arčiau „retros“, nei to paties derliaus „Corsas“.
Fokusas
Ar „Ford Focus“ yra retro? Atsižvelgiant į tai, kaip gerai jos senėjimas, jo populiarumas ir svarbi padėtis rinkoje, kai kurie gali pasakyti „taip“.
Naudojant šį apibrėžimą kyla kitų abejonių. Pirma, £ 15,000 nusipirks jums puikų P38 Range Rover pavyzdį, patogų ir galingą „trūkstamą ryšį“ tarp praėjusių metų „Range Rover“ ir dabartinės 4×4 luxo baržos. Tačiau jūs taip pat galite pasiimti nedidelę P38 versiją už kelis šimtus. Taigi, kokiu mastu nustatoma, ar atskiras automobilis gali būti laikomas retro?
Antra, sunku nustatyti amžiaus ribą. 2001 m. „Diablo“ gali būti retro, tačiau 2001 m. „Murciélago“ beveik neabejotinai nėra. Du skirtingi to paties gamintojo modeliai, kurie užima panašias pozicijas rinkoje ir užregistruotus tais pačiais metais, gali turėti labai skirtingus statusus.
Laikykitės „techninių ar nostalgiškų nuopelnų“, kaip atspirties taško retro automobilių kandidatūrai. Iš tikrųjų sunkiau galvoti apie automobilį, kuris nepatenka į šią kategoriją, nei rasti automobilius, kurie – beveik kiekvienas automobilis turi technologinį USP ir tuos, kurie dar neturi fanų klubų.
2013 m. Mes paklausėme. Jo atsakymas – kad jie turėtų asmenybę – palieka mus toli nuo to, kur mes pradėjome suprasti. Mes taip pat ištyrėme Kubos gatves, kur „retro automobiliai“ yra naudojami kaip kasdieniai vairuotojai iš „Golf“ ir „3“ serijų atjungtos visuomenės.
Ir pagal apibrėžimą, daugiau automobilių tampa pakankamai seni, kad būtų pastebimi. Kasdienės transporto priemonės nuo praėjusių metų yra retos arba pavėluotai pripažįstamos dėl jų pasiektų technologijų pasiekimų. Palaipsniui ir protingai „retro“ laivyno gretas išsipučia.
Jei pripažįstame, kad automobilių istorija laikoma „retro“, ir kai kurie automobiliai pasiekia „retro“ statusą, kai jie sensta, tuomet mūsų idėja, ką galima vadinti „retro“, laikui bėgant pasikeis. Per kelis dešimtmečius žmonės, kaip ir mes, nustebsime ant nostalgiško parkavimo pagalbininko garso, o mes demonstruojame savo neįtikėtinus vaikus primityviajai sąsajai, kurią vadinome „jutikliniu ekranu“.
Apibendrinant galima pasakyti, kad nėra jokios priežasties ar priežasčių, kodėl „retro“ reiškia kasdienėje kalboje. Bet jei kas nors jums pasakys, kad automobilis yra retro ir manote, kad jie neteisingi, prisiminkite, kad galiausiai jie beveik tikrai taps teisingi.