Kaip saugi yra elektrinių paspirtukų nuoma

Kaip saugi yra elektrinių paspirtukų nuoma?

Elektriniai paspirtukų nuoma yra dviejų ratų paspirtukų nuoma su mažais, elektriniais varikliais. Jie vis labiau populiarėja daugelyje Europos miestų ir JAV.

Jie populiarėja, nes „Scooter“ dalijimosi schemos prasidėjo maždaug 2017 m. Ir dabar yra prieinamos daugiau nei 100 pasaulio miestų.

Miestai, įskaitant San Franciską, Paryžių ir Kopenhagą, bandė taikyti schemą, pagal kurią žmonės galėtų samdyti elektrinį paspirtukų nuomą panašiai kaip miesto dviračių nuoma.

Paveikslėlio autorių teisių vaizdai

Tačiau Paryžiuje, kuriame šiuo metu yra 20 000 paspirtukų nuoma, neseniai buvo įvesta 135 eurų (116 svarų sterlingų) bauda už jodinėjimą ant šaligatvio, o 35 eurus (£ 31) už antisocialinę automobilių stovėjimo aikštelę.

Meras Anne Hidalgo minėjo, kad šaligatviai skirti tik pėstiesiems.

Elektros paspirtukų nuoma yra laisvai prieinama įsigyti Jungtinėje Karalystėje internete ir parduotuvėse, o kainos pradedamos skaičiuoti nuo £ 115 ir viršija daugiau nei 1200 svarų sterlingų.

Kokios yra jų naudojimo taisyklės?

Šiuo metu Jungtinėje Karalystėje draudžiama važiuoti elektriniu paspirtuku .

Jie taip pat neleidžiami ant dangos. Vienintelė vieta, į kurią galima važiuoti, yra žemės nuosavybė, su žemės savininko leidimu.

Rideriai šiuo metu susiduria su 300 svarų sterlingų įspėjimu ir šešiais punktais jų vairuotojo pažymėjime, naudojamoje e-paspirtukų nuomai.

Televizijos laidos vedėjas ir „YouTube“ žvaigždė miršta avarijos metu

elektroniniu paspirtuku nuoma

Kopenhagos įtrūkimai dėl girtų paspirtukų nuomos vairuotojų

Jie klasifikuojami kaip asmeninės lengvosios elektrinės transporto priemonės (PLEV), todėl jie laikomi motorinėmis transporto priemonėmis.

Tai reiškia, kad jiems taikomi visi reikalavimai, kuriuos turi atitikti variklinė transporto priemonė – techniniai reikalavimai, mokesčiai, licencijavimo ir statybos reikalavimai, pvz., Matomi galiniai raudoni žibintai, numerio ženklai ir signalizavimo gebėjimas.

Elektrinių paspirtukų nuoma neturi jų, todėl jie nėra teisėti keliams.

Pavyzdžiui, 2000 metais teismas nusprendė, kad Go-Ped paspirtukas  nuoma skaičiuojama kaip motorinės transporto priemonės, o jo raitelis buvo nuteistas už tai, kad draudimo ir ne dėvėti šalmą (ir veikia raudoną šviesą).

Normalūs paspirtukų nuoma (be variklių) neleidžiama ant šaligatvio ar dviračių takų, tačiau nėra įstatymų, kuriais būtų užkirstas kelias juos naudoti keliuose.

Kaip saugūs jie?

Elektrinių paspirtukų nuoma gali viršyti 30 mph.

„Associated Press“ praneša, kad nuo 2018 m. Sausio mėn. Kelių eismo įvykių metu mirė ne mažiau kaip 11 elektrinių paspirtukų nuomininkų.

Paryžiuje praėjusį mėnesį pirmasis elektrinis paspirtukas  nuomos atvejis buvo nugaišęs, kai sunkvežimį nukentėjo jaunas žmogus.

Image copyrightAFP

Tačiau įstatymai, susiję su paspirtukų nuomos naudojimu, stengiasi neatsilikti nuo didėjančio jų populiarumo.

Tai reiškia, kad įmonės šiuo metu neprivalo teikti tam tikrų saugos funkcijų, o kai kurių paspirtukų nuoma turi tik vieną stabdį, todėl sunku sustoti.

„Olivia Rudgard“, „San Franciske“ įsikūrusi technologijų žurnalistė „Victoria Derbyshire“ parodė: „Jie yra linksmi važinėti, jei esate kažkur, kuris yra saugus ir jūs nesiruošiate per ilgai

“. Bet jei esate kelyje, kuriame a. eismo ar nelygaus paviršiaus jis gali jaustis nesaugus daug

„ItzikBenas Ahrol, vyriausiasis Scooting Limited, pridūrė:” Jie turi būti tinkamai reglamentuojami ir ten turi būti baudos šalmų.

„saugosįrangą raitelių, kaip nereikia.

?Kas gali atsitikti dabar

Metropolitan policijos sakė balandį, kad ji buvo krekingo žemyn ant e-paspirtukai  nuoma, stengiantis padidinti kelių eismo saugumą.

Vyriausybė šiemet sudarė konsultacijas dėl mobilumo ateityje, kurioje yra kelios respondentai teigė, kad elektrinių paspirtukų nuomos įstatymas turėtų būti pakeistas, tačiau iki šiol nebuvo jokio judėjimo.

Transporto ministras Michael Ellis sakė: „Mes tiriame, ar jie gali būti saugiai naudojami kelyje – ir jei taip, kaip tai turėtų būti reguliuojamas siekiant užtikrinti visuomenės saugumą. Tačiau įmonės turi suprasti, kad įstatymų peržiūra nebūtinai reiškia, kad įstatymai pasikeis.

„Žmonės, kurie naudojasi elektroninių paspirtukų nuomos paslaugomis, turi žinoti, kad šiuo metu yra neteisėta važiuoti ant kelio ir kelio.”

Sveiki, žiūrėti ar uždrausti: kaip miestai turėtų elgtis su elektriniais paspirtukai ?

„Nuvykti pirmiausia, paklauskite vėliau“ paspirtukų nuomos kompanijų taktika apgaubė miestus visame pasaulyje, tačiau atrodo, kad technologijų brosas mokosi pamokos.

Praėjusį mėnesį vos keturios dienos po to, kai elektriniai paspirtukai  be dockless’o pasiekė Omaha gatves, Nebraska, policija pradėjo grasinti naudotojus su bilietais važinėti ant šaligatvio. Vietoj to, kad lenktyniauja, vietiniai naujienų kanalai, rodantys „Lime“ nuomos paspirtuku s, buvo rodomi šalia plataus „Old Market“ kelio.

Šios miesto dalies gatvės yra suformuotos mažais raudonais akmenimis – problemiška mažiems paspirtukų ratams. „Jūs negalite kažko panašaus į tokią sritį ir manote, kad žmonės nebebus ant šaligatvių“, – pasakojo vienas praeivis.

„Jie nėra pakankamai saugūs, kad būtų keliuose“, – pridūrė kitas, kuris pasirinko miesto nuomos dviračius. „Jaučiuosi, kad jie labai greitai keičia kryptį [ant akmenų]. Jie priklauso nuo šaligatvių -.

„Londoneir kitose Didžiosios Britanijos miestuose 1835 Greitkelių įstatymas šiuo metu daro jų naudojimas nelegalus vistiek Yra apie pažangiausius technologijų pavyzdys badymas galvutės su 19-ojo amžiaus teisės aktai – bet beveik dvejus metus nuo pirmojo pasirodymo dockless e šimtai miestų visame pasaulyje vis dar susiduria su ta pačia problema kaip „Omaha“.

Ar jie turėtų juos pasveikinti atviromis rankomis, kaip antai Antverpene? Įdiegti leidimų sistemą, pvz., San Francisko? Pasinaudokite savo duomenimis, pvz., Portland, Oregon? Arba juos visiškai uždrausti?

E-paspirtukai  pirmą kartą pasirodė 2017 m. Rugsėjo mėn. Kalifornijoje, Santa Monicoje, beveik per naktį – ir nei teisės aktai, nei miesto pareigūnai nebuvo pasiruošę. Per du mėnesius miestas pateikė skundą dėl bendrovės, Bird, dėl veiklos be verslo licencijos ir užkardų blokavimo. Miestas gavo $ 300,000 (£ 235,000) baudas ir licencijų mokesčius.

Šis modelis buvo pakartotas San Franciske, kur chaosas kilo, nes šimtai e-paspirtukų iš kelių skirtingų operatorių tuo pačiu metu pasirodė 2018 m. Kovo mėn. Siekiant išspręsti šias problemas ir kamieninius numerius, miesto vadovai įvedė leidimų sistemą, be kurios paspirtukų bendrovės negalėjo veikti.

2018 m. Birželio mėn. „San Francisco“ atsisakė leidimų didžiausiems žaidėjams. Miesto prokuroras išsiuntė nutraukimo ir atsisakymo laišką, verčdamas juos pasitraukti, ir apkaltino bendroves nepaisydamas įspėjimų ir veikdamas taip, kad sukėlė nerimą.

Miestas taip pat realizavo e-paspirtukų transportavimo potencialą ir suteikė leidimus dviem mažesnėms bendrovėms – „Skip“ ir „Scoot“ – iki 625 paspirtuku , kurių kiekvienas buvo 24 mėnesių pilotų dalis. Per šį laikotarpį abi įmonės suteiks miestui kelionės duomenis ir veiks bendruomenėse, kuriose nėra viešojo transporto. Kvietimas nebuvo išplėstas „Bird and Lime“, tačiau rugpjūčio mėn. Abu buvo leista veikti Santa Monicoje.

Ankstyvosios „motorinių variklių kompanijų“ taktikos „atvykti pirmiausia, paklausti vėliau“ turbūt galėjo apiplėšti miestai, ir jie norėjo parodyti, kad jie yra atsakingi. Aaronas Peskin, kuris kartu parašė San Franciskas e-paspirtukas  leidimo sąskaitą, citavo Wired kaip sakydamas: „Būtų labai malonu, jei tech BROS gali ateiti ir paklausti bendromis mados už leidimo, o ne po-the-faktas . atlaidumo

„Tailieka bendra skundas, sako Nikolė Payne iš Nacto, miesto transporto pareigūnų asociacija:” Įmonės gali ateiti iki leidimas procesas yra formalizuotas … [arba] kenkia miesto valdžios leisdamas įstatymus valstybiniu lygiu. Miestai turi išlaikyti savo įgaliojimus savo gatvėse. “

Miesto pareigūnai turi mokytis greitai. St Louis, Misūris, pašalino paukščių e-paspirtuku s iš savo gatvių kitą dieną po jų nakties 2018 m. Liepos mėn., Paukštis, matyt, pateikė reikiamus dokumentus, nelaukdamas leidimo. Bendrovės dabar gali išplėsti praėjusius 2500 dviračius St Louis’e, jei jie parengia ir įgyvendina socialinio teisingumo planą.

E-paspirtukų bendrovės gali nenorėti tyliai eiti. Paukštispateikė „ieškinį lapkričio mėnesįBeverly Hills“per šešerių mėnesių draudimą, nes miestas teigė, kad „e-paspirtukai “ pasirodė su „bet kokio pažangaus planavimo ir informavimo trūkumu“.

„Bird UK“ vadovas Richardas Corbettas neatitinka ankstesnės bendrovės šoko ir baimės taktikos. „Manau, kai naujovės ir jūs trikdate, nes geriau ar blogiau, bus, kad bus susiliejimas tarp to, kaip viskas vyko praeityje, ir nuo to, kaip jie vyks ateityje“, – sako jis.

„Tai bus toks evoliucinis etapas, kuriame mes mėgstame,“ Gerai, tai, kaip mes darėme dalykus per pastaruosius 100 metų, tai, kaip automobiliai tapo mūsų pasaulio centru, ir būtent todėl turime „

Mokytis bendradarbiauti“

Praėjusių metų rugpjūtį, kai Paukštis pradėjo veikti Paryžiuje, bendrovė parengė geros praktikos chartiją ir paaiškino naudojimo taisykles. Ji nustatė, kad 70% paukščių buvo atlikta darbui, mokyklai ar asmeniniams darbams.

„Bird“ tęsė bendradarbiavimą Belgijos mieste Antverpene, nors tik po to, kai per naktį pasirodė varikliai iš varžovų kalkių.

Antverpeno vicemeras Koen Kennis apibūdina „Lime“ judėjimą kaip „skruostingą“. „Mes matėme gatvėje esančius paspirtuku s ir sakėme:„ Yra problema, jūs turėsite juos atimti “, – sako jis.

Po Lime įsibrovimo miestas įvedė leidimų sistemą, suteikiančią trims bendrovėms galimybę susipažinti pagal pirmojo atvykimo principą. „Trotti“, „Poppi“ ir „Bird“ dabar turi skuterius tarp miesto centro ir mažiau gerai aptarnaujamų vietovių už žiedinio kelio.

„Kennis“ mano, kad „e-paspirtukai “ gali dirbti, ypač mieste, turinčiame dešimtmetį dviratį, ir jis sako, kad gyventojai „gauna“ bendrą judumą: „Turime daug gatvių, kur lengva eiti.“

Tačiau jis mano, kad sėkminga dviračių dalis nėra būtina sąlyga. „Manau, kad daugumoje miestų tai gali veikti“, – priduria jis. „Galbūt tai sunkiau, kai jūs esate miestas, kuris vis dar labai stiprus automobiliuose, nes žmonėms reikia vietos važiuoti aplink paspirtuka… [bet] tai padeda mums sukurti modalinį poslinkį.“

E-paspirtukai  taip pat buvo pasisveikinti Tel Avive, kur gyventojai juos naudoja masiškai, kad išvengtų miesto lėtinės eismo spūstys – naudojant esamas dviračių takas. „Lime and Bird“ veikia Tel Avive, o pagal vieną šaltinį buvo 25 000 unikalių „Bird“ naudotojų per ketvirtį iki spalio.

Yra galimybių – ankstyvieji duomenys rodo, kad be paspirtukų potencialas yra galingiausias judant trumpas laisvalaikio ir laisvalaikio keliones iš automobilių. Jei įmonės neatitinka reikalavimų, miestams reikia galios panaikinti licencijas.

Miestai taip pat gali reikalauti iš paspirtukų operatorių gauti kelionės duomenis. Tai gali būti vertinga prekė miesto planavime, jei naudotojams nereikia bendrinti asmeninės informacijos su teikėjais.

Portlandas, Oregonas, leido e-paspirtukaams patekti į miestą bandomuoju laikotarpiu nuo 2018 m. Liepos iki lapkričio, su sąlyga, kad jie dalinosi savo duomenimis ir veikė nepakankamai gerai veikiančiose miesto vietose – ne tik miesto centre.

Jie taip pat apklausė 3444 naudotojus ir nustatė, kad 83% buvo skrejuoti įdomu, o tik 18% važinėjimas į darbą – ir kelionės į komandiruotes dalis sumažėjo antrojo naudojimo metu ir vėliau. Teigiama išvada buvo ta, kad 38 proc. Respondentų teigė, kad važiavo mažiau, 44 proc. Mažiau naudojasi taksi ir 31 proc. Netrukus bus pradėtas antrasis bandomasis projektas, kuris truks maždaug metus.

Didžioji Britanija „nesugeba sekti“

Didžiosios Britanijos miestuose e. E-paspirtukai  yra neteisėti JK keliuose ir šaligatviuose, nors jie yra teisėti pirkti, ir jie vis dažniau yra miesto gatvėse ir dviračių takeliuose.

„Teigiant, kad teisės aktai nesugeba neatsilikti, galbūt yra per mažai dėmesio“, – sako Transportas Londono transporto inovacijų direktoriui Michaelui Hurwitzui. „Mes vis dar kalbame apie 1835 m. Greitkelių įstatymą.“

Žiūrėti ar uždrausti: kaip miestai turėtų elgtis su elektriniais paspirtukais ?

„Nuvykti pirmiausia, paklauskite vėliau“ paspirtukų nuomos kompanijų taktika apgaubė miestus visame pasaulyje, tačiau atrodo, kad technologijų brosas mokosi pamokos.

Praėjusį mėnesį vos keturios dienos po dockless elektrinių paspirtukų nuomos nukentėjo Omaha gatvės, Nebraska, policija pradėjo grasinti naudotojus su bilietais važiuoti ant šaligatvio. Vietoj to, kad važinėtųsi, vietiniai naujienų kanalai, rodantys „Lime“ nuomos paspirtukų nuomą, buvo plačiai seniose rinkose.

Šios miesto dalies gatvės yra sujungtos su mažais raudonais akmenimis – problemiška mažiems ratukų nuomos ratams. „Jūs negalite kažko panašaus į tokią sritį ir manote, kad žmonės nebebus ant šaligatvių“, – pasakojo vienas praeivis.

„Jie nėra pakankamai saugūs, kad būtų keliuose“, – pridūrė kitas, kuris pasirinko miesto nuomos dviračius. „Jaučiuosi, kad jie labai greitai keičia kryptį [ant akmenų]. Jie priklauso nuo šaligatvių -.

„Londoneir kitose Didžiosios Britanijos miestuose 1835 Greitkelių įstatymas šiuo metu daro jų naudojimas nelegalus vistiek  Yra apie pažangiausius technologijų pavyzdys badymas galvutės su 19-ojo amžiaus teisės aktai – bet beveik dvejus metus nuo pirmojo pasirodymo dockless e -paspirtukų nuoma, šimtai miestų visame pasaulyje vis dar susiduria su ta pačia problema kaip „Omaha“.

Ar jie turėtų juos pasveikinti atviromis rankomis, kaip antai Antverpene? Įdiegti leidimų sistemą, pvz., San Francisko? Pasinaudokite savo duomenimis, pvz., Portland, Oregon? Arba juos visiškai uždrausti?

E-paspirtukų nuoma pirmą kartą pasirodė 2017 m. Rugsėjo mėn. Kalifornijoje, Santa Monicoje, beveik per naktį – ir nei teisės aktai, nei miesto pareigūnai nebuvo pasiruošę. Per du mėnesius miestas pateikė skundą dėl bendrovės, Bird, dėl veiklos be verslo licencijos ir užkardų blokavimo. Miestas gavo $ 300,000 (£ 235,000) baudas ir licencijų mokesčius.

Šablonas buvo pakartotas San Franciske, kur chaosas kilo, nes šimtai e-paspirtukų nuomos iš kelių skirtingų operatorių tuo pačiu metu pasirodė 2018 m. Kovo mėn. Siekiant išspręsti šias problemas ir kamieninius numerius, miesto vadovai įvedė leidimų sistemą, be kurios paspirtukų nuomos kompanijos negalėjo veikti.

2018 m. Birželio mėn. „San Francisco“ atsisakė leidimų didžiausiems žaidėjams. Miesto prokuroras išsiuntė nutraukimo ir atsisakymo laišką, verčdamas juos pasitraukti, ir apkaltino bendroves nepaisydamas įspėjimų ir veikdamas taip, kad sukėlė nerimą.

Miestas taip pat suvokė e-paspirtukų nuomos transportavimo potencialą ir suteikė leidimus dviem mažesnėms įmonėms – „Skip“ ir „Scoot“ – iki 625 paspirtukų nuomos, kaip kiekvieno 24 mėnesių piloto dalis. Per šį laikotarpį abi įmonės suteiks miestui kelionės duomenis ir veiks bendruomenėse, kuriose nėra viešojo transporto. Kvietimas nebuvo išplėstas „Bird and Lime“, tačiau rugpjūčio mėn. Abu buvo leista veikti Santa Monicoje.

Ankstyva „atvykti pirmiausia, paklausti vėlesnė“ paspirtukų nuomos kompanijų taktika galbūt buvo apiplėšti miestai, ir jie norėjo parodyti, kad jie yra atsakingi. Aaron Peskin, kuris kartu parašė San Francisko e-paspirtuko  nuomos leidimą, Wired citavo, sakydamas: „Būtų labai malonu, jei tech bros galėtų atvykti ir paprašyti bendradarbiauti leidimui, o ne po . Tai atleidimas

„Tailieka bendra skundas, sako Nikolė Payne iš Nacto, miesto transporto pareigūnų asociacija:” Įmonės gali ateiti iki leidimas procesas yra formalizuotas … [arba] kenkia miesto valdžios leisdamas įstatymus valstybiniu lygiu. Miestai turi išlaikyti savo įgaliojimus savo gatvėse. “

Miesto pareigūnai turi mokytis greitai. St Louis, Misūris, pašalino „Bird e-paspirtukų“ nuomą iš savo gatvių kitą dieną po jų nakties 2018 m. Liepos mėn., Paukštis, matyt, pateikė reikiamus dokumentus, nelaukdamas leidimo. Bendrovės dabar gali išplėsti praėjusius 2500 dviračius St Louis’e, jei jie parengia ir įgyvendina socialinio teisingumo planą.

E-paspirtukų nuomos kompanijos gali nenorėti tyliai eiti. Paukštis lapkričio mėnesį pateikė „Beverly Hills“ ieškinį per šešerių mėnesių draudimą, nes miestas sakė, kad „e-paspirtukų nuoma“ pasirodė su „bet kokio pažangaus planavimo ir informavimo trūkumu“.

„Bird UK“ vadovas Richardas Corbettas neatitinka ankstesnės bendrovės šoko ir baimės taktikos. „Manau, kai naujovės ir jūs trikdate, nes geriau ar blogiau, bus, kad bus susiliejimas tarp to, kaip viskas vyko praeityje, ir nuo to, kaip jie vyks ateityje“, – sako jis.

„Tai bus toks evoliucinis etapas, kuriame mes mėgstame,“ Gerai, tai, kaip mes darėme dalykus per pastaruosius 100 metų, tai, kaip automobiliai tapo mūsų pasaulio centru, ir būtent todėl turime „

Mokytis bendradarbiauti“

Praėjusių metų rugpjūtį, kai Paukštis pradėjo veikti Paryžiuje, bendrovė parengė geros praktikos chartiją ir paaiškino naudojimo taisykles. Ji nustatė, kad 70% paukščių buvo atlikta darbui, mokyklai ar asmeniniams darbams.

Paukštis ir toliau bendradarbiavo labiau Belgijos mieste Antverpene, nors tik po to, kai naktį buvo išnuomotos paspirtukais  iš varžovų kalkių.

Antverpeno vicemeras Koen Kennis apibūdina „Lime“ judėjimą kaip „skruostingą“. „Mes matėme paspirtukų nuomą gatvėje ir mes sakėme:„ Yra problema, jums reikės juos atimti “, – sako jis.

Po Lime įsibrovimo miestas įvedė leidimų sistemą, suteikiančią trims bendrovėms galimybę susipažinti pagal pirmojo atvykimo principą. „Trotti“, „Poppi“ ir „Bird“ dabar turi paspirtukų nuomą tarp miesto centro ir mažiau gerai aptarnaujamų vietovių už žiedinio kelio.

Kennis mano e-paspirtukais  nuoma gali dirbti, ypač mieste su dviračiu akcijos dešimtmetį pagal jos diržo ir kur jis sako gyventojus „gauti” bendrą mobilumą: „Mes turime gatvėse daug kur tai lengva eiti.”

Tačiau jis mano, sėkminga dviračių dalis nėra būtina sąlyga. „Manau, kad daugumoje miestų tai gali veikti“, – priduria jis. „Galbūt tai sunkiau, kai jūs esate miestas, kuris vis dar labai stiprus automobiliuose, nes žmonėms reikia vietos važinėti aplink motorolerį… [bet] tai padeda mums sukurti modalinį poslinkį.“

E-paspirtukų nuoma taip pat buvo pagirtinta sėkmė Tel Avive, kur gyventojai juos masiškai naudoja, kad išvengtų miesto lėtinės eismo spūstys – naudojant esamas dviračių takas. „Lime and Bird“ veikia Tel Avive, o pagal vieną šaltinį buvo 25 000 unikalių „Bird“ naudotojų per ketvirtį iki spalio.

Yra galimybių – ankstyvieji duomenys rodo, kad paspirtukais  nuomojami be galo, o potencialas yra galingiausias judant trumpas laisvalaikio ir poilsio keliones iš automobilių. Jei įmonės neatitinka reikalavimų, miestams reikia galios panaikinti licencijas.

Miestai taip pat gali prašyti kelionės duomenų iš paspirtukų nuomos operatorių. Tai gali būti vertinga prekė miesto planavime, jei naudotojams nereikia bendrinti asmeninės informacijos su teikėjais.

Portlandas, Oregonas, leido e-paspirtukų nuomos prieigą prie miesto bandomuoju laikotarpiu nuo 2018 m. Liepos iki lapkričio mėn.

Jie taip pat apklausė 3444 naudotojus ir nustatė, kad 83% buvo skrejuoti įdomu, o tik 18% važinėjimas į darbą – ir kelionės į komandiruotes dalis sumažėjo antrojo naudojimo metu ir vėliau. Teigiama išvada buvo ta, kad 38 proc. Respondentų teigė, kad važiavo mažiau, 44 proc. Mažiau naudojasi taksi ir 31 proc. Netrukus bus pradėtas antrasis bandomasis projektas, kuris truks maždaug metus.

Didžioji Britanija „nesugeba sekti“

Didžiosios Britanijos miestuose, įdiegus e. E-paspirtukų nuoma yra neteisėta JK keliuose ir šaligatviuose, nors jie yra teisėti pirkti, ir jie vis dažniau yra miesto gatvėse ir dviračių takeliuose.

„Teigiant, kad teisės aktai nesugeba neatsilikti, galbūt yra per mažai dėmesio“, – sako Transportas Londono transporto inovacijų direktoriui Michaelui Hurwitzui. „Mes vis dar kalbame apie 1835 m. Greitkelių įstatymą.“